Faʻafefea ona filifili Fafo ato faafafa?

1. Filifili a tauagavale ato faafafaʻi ma faasaoloto ou lima.

Mafaufau o loʻo e savali i totonu o le vaomatua, o lo o tauʻaveina ni ato lapopoa ma ni ato laiti i lou itu tauagavale ma lima taumatau. O le faigata o femalagaaiga e le gata e mafai ona e mafaufauina, ae e faigofie foi ona mafua ai mea matautia. Afai o loʻo e faʻaaoga se ato faafafa e mafai ona uʻuina uma au ato i le taimi lea, o se isi tulaga. O le a e lagona o le vaomatua satauro o se matua faigofie lava galuega. Manatua lenei mataupu faavae: malaga i fafo, filifili se ato faafafaʻi, ma tuʻu i luga ou lima!

1111

2. Tele ato faafafa ma ato faafafaʻi.

E tele ituaiga o ato faafafa, laʻititi ato mea mo aso e tasi, malaga faʻafoliga mo ni nai aso, ma ni ato faafafa (tulaga) mo malaga umi. Filifili se ato faafafa e fetaui ma oe o le ki i le manuia ma le fiafia malaga. I se tulaga lautele, afai o se aso puʻupuʻu malaga, filifili se tamai ato faafafa e itiiti ifo nai lo 20 lita; afai o le vaiaso poʻo le sili atu, e te manaʻomia se feʻaveaʻi lapoʻa e mafai ona uuina se ato moe, 30-50 lita o se Filifiliga Lelei; Mo paʻaga paʻaga turisi e manaʻo e faimalaga mamao atu, e tatau ona saunia se ato faafafa tele (pe o se faʻafoliga pito i tua) sili atu nai lo 60 lita.

2222

3.Wist laina e aoga lelei.

Mo mea e masani ona faʻaoga i taimi o savali, pei o tapasa, naifi, peni, atotupe ma isi mea laiti, o le a matua le talafeagai pe a tuu i totonu o se ato faafafa. I le taimi lea, e faigofie tele ona i ai le taga ato.

4.E faʻapefea ona teu le ato faafafa?

Ona o le tele o le ato faafafa, e le faigofie ona e iloagofie ai aitema pe a e tuʻu saʻo i totonu o le ato faafafa. O le mea lea, e sili le amoina o nai isi palasitika ato, ma tuʻu eseʻese sapalai eseʻese pei ole laulau, meaʻai, vailaʻau ma tuʻu ile taga.

I le taimi o le gaioiga, pe a fai o le mamafa i le itu tauagavale ma le itu taumatau o le ato faafafa e le paleni, o tagata o le a faigofie ona maumau lo latou nofoaga tutotonu, lea e le gata o le a faʻamaʻimau ai lo latou malosi i le tino, ae o le a avea ai foi ma lamatiaga. O le mea lea, a tuʻu faʻapipiʻi, taumafai e fai tutusa le mamafa o le itu agavale ma le itu taumatau.

Tele o taimi e manatu tagata o mea mamafa e tatau ona tuʻuina i lalo, ae leai. A e savali, o le mamafa o le ato faafafa e masani ona fiasefulu pauna. Afai e tuʻu ifo le ogatotonu o le kalave, o le mamafa o le ato atoa e tuu i luga o puimanava ma sulugatiti o le tagata faimalaga, lea e faigofie ona mafua ai le vaivai o le tagata malaga. O le mea lea, o le ogatotonu o le kalave e le talafeagai mo le mamao mamao. I luga le vae. O le auala saʻo o le tuʻu lea o mea mama e pei o ato moe, lavalava, ma isi mea mamafa e pei o mea faigaluega, mea pueata, ma isi, ina ia o le ogatotonu o le mamafa o le ato faafafaʻi e agai i luga, ma le tele o le mamafa o le o le ato faafafa e tuu i luga o tauau. E le lagona vaivai tagata.

5. O le auala saʻo e amo ai se ato faafafa.

1) Filifili se ato faafafa ma se tua malosi

E tele sitaili o ato faafafa i luga o le maketi. Ina ia faʻataunuʻuina le faʻamoemoe o le faʻatau atu, tele pisinisi pepelo o le tele lautele faʻamoemoe aoga i tua o loʻo faʻaigoaina foʻi ato ato faʻataʻitaʻi e faʻatau. Afai e te faʻatauina se ato faafafa, e le afaina pe a leiloa lau tupe, e le malie i le faʻaaogaina, ma e faʻaosofia lava foʻi le leaga o tua. Ato faafafa faʻapitoa (e lua (poʻo le tasi atoa) uʻamea poʻo tosotoso laupepa i luga mo le ogatotonu pe sili atu lita, e fuaina le ato atoa. Afai e te vaʻavaʻai i le ato faafafaʻoti e aunoa ma nei lua backplanes (poʻo le backplane e matua vaivai), Ona mautinoa lea e le o se ato faafafaʻi polofesa.

2) Faʻalatalata le ato faafafa i lou tua.

Faʻalatalata au ato faafafa i lou tua a o e faimalaga e sefe taumafaiga. O ato lelei o le a maua le afu-faʻapipiʻi mamanu i le pito i tua, o lea aua le fefe e teu le ato faafafaʻi latalata i lou tua.

3) Faʻamau uma fusi o lau ato faafafa.

Gauai atu ina ia faʻamau fusi uma tauau ma ato ato i luma ma i le taimi o le faigamalaga e puipuia le ato mai le luluina agavale ma le taumatau. Ole auala taua lenei e faʻaitiitia ai le faʻamalosi tino. Lelei ato faafafa, a uma ona e faʻamalosia uma fusi, e mafai ona tamoʻe faʻavave ma lau ato faafafa. Faigofie ato faafafa e le.


Taimi Post: Jan-10-2020